Edició amb Audacity

 En aquesta sessió de classe vam treballar amb el programa Audacity per desenvolupar diverses pràctiques d’edició d’àudio. En primer lloc, vam convertir un arxiu en format .wav a altres formats com .flac, .mp3 i .ogg, aprenent així les diferències entre tipus de compressió i qualitat del so. També vam analitzar el pes de cada arxiu després de la conversió per entendre millor com influeix el format en l’emmagatzematge.

A més, vam realitzar una activitat més creativa que consistia en la barreja de dues cançons sense copyright. Per a això, vam aplicar efectes com l’aparició gradual del so a l’inici (fade in) i la desaparició progressiva al final (fade out). Durant la reproducció, vam anar ajustant el volum de les dues pistes perquè s’alternaren de manera equilibrada.

Aquesta pràctica ens ha ajudat a millorar les nostres habilitats en l’edició d’àudio i a comprendre millor com treballar amb diferents formats i efectes sonors.

Comentarios

Entradas populares de este blog

27/02/2026

Metodologias